Klasa 8 na lekcji biologii wykonywały plakat z osią czasu na której zaznaczali kiedy występowali dani przodkowie człowieka i jakie posiadali umiejętności. Metoda posterowa to dobre powtórzenie materiału.
Marta Ciszewska
Klasa 8 na lekcji biologii wykonywały plakat z osią czasu na której zaznaczali kiedy występowali dani przodkowie człowieka i jakie posiadali umiejętności. Metoda posterowa to dobre powtórzenie materiału.
Marta Ciszewska
Dzisiaj 8 lutego Samorząd Uczniowski pozytywnie zaopiniował Standardy Ochrony Małoletnich, które będą obowiązywały w naszej szkole.
Marta Ciszewska
Anna Mizerska
Klasy 6 na lekcji biologii wykonywały z plasteliny modele zwierząt. Kreatywnie wykonali modele owadów, skorupiaków, pajęczaków, ślimaków, małży i głowonogów. Forma plastyczna pozwała utrwalić budowę oraz rozwija zdolności manualne i kreatywność.
Marta Ciszewska
Uczniowie klas 7 chętnie korzystają z multimedialnych narzędzi np aplikacji czy stron. Na quizlet.com możecie sprawdzić swoją wiedzę, ale także tworzyć własne notatki i fiszki.
Marta Ciszewska
Uczniowie klas 5-8 na lekcji biologii wykonują plakaty jako podsumowanie wiadomości. Metoda posterowa uczy kreatywności i porządkuje wiedzę. Na zdjęciu także plakaty o prawach zwierząt wykonane na kółku biologicznym.
Marta Ciszewska
2 lutego w naszej szkole odbyła się szkolna dyskoteka walentynkowa.
Uczniowie świetnie bawili się przy samych hitach. Jak zwykle w sali 18 była kawiarenka gdzie można było kupić napoje i przekąski.
Ogromne podziękowania dla szkolnego samorządu!
Marta Ciszewska
Uczniowie klas 7 na lekcji biologii podczas zajęć aktywizujących najpierw mieli za zadanie znaleźć umiejscowienie ważnym narządów w ciele człowieka. Następnie za pomocą różnokolorowych nici wytyczali przebieg obiegu małego i dużego krwi. Zajęcia takie pozwalają wyobrazić sobie anatomię człowieka.
Marta Ciszewska
30 stycznia kółko biologiczne robiło własne perfumy. Uczniowie sami dobierali nuty zapachowe. W następnym tygodniu kończyny nasze perfumy.
Marta Ciszewska
Dzięki współpracy nauczycieli WF z wykładowcami Akademii Wychowania Fizycznego kolejny rok z rzędu uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w sportowym festynie.
Tegoroczny temat imprezy to "Świat bajek". Aktywnie spędziły czas klasy 5a i 6a.
Dziękujemy prowadzącym festyn za zaproszenie.
Ewa Darul- Szklanna
Przypominamy, że nasza szkoła uczestniczy w projekcie ESA- Edukacyjna Sieć Antysmogowa. Dzięki temu mamy możliwość monitorowania rzeczywistego stężenia pyłów zawieszonych w powietrzu. Zachęcamy do śledzenia aktualnych danych na stronie:
Ewa Darul- Szklanna
23 stycznia na kółku biologicznym uczniowie wykonywali aromatyczne kule do kąpieli.
W prosty sposób można zrobić dla siebie lub dla kogoś na prezent na różne okazje. Uczniowie bardzo dobrze się bawili.
Marta Ciszewska
Klasy 2 c i 3 b uczestniczyły w warsztatach " Ptasia stołówka" w Ogrodzie Botanicznym. Podczas spaceru uczestnicy sprawdzali, jakie ptaki spotkać można zimą w Ogrodzie i czym się one żywią. Każdy przygotował swój karmnik, który zabrał do domu.
Sara Kędziora
Babcia i Dziadek to wielki skarb dla wnuków. Jak smutno byłoby bez nich na świecie. To oni czynią dzieciństwo udanym i szczęśliwym, kochają miłością bezwarunkową i służą najlepszą radą! Z okazji ich święta, uczniowie klasy 2a zorganizowali uroczystość, na której recytowali wiersze, śpiewali piosenki i wręczali prezenty. Dopełnieniem uroczystego spotkania był słodki poczęstunek. To był naprawdę wyjątkowy dzień, pełen radości i wzruszeń.
Barbara Plichta
Wiosłowanie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się poraz czternasty.
Celem akcji każdego roku jest zbiórka pieniędzy naWielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy oraz promocja sportu.
Celsportowy: Bicie rekordu Polski w największej ilości osób, które wciągu 8h przepłyną na ergometrze wioślarskim dystans 500 metrów!
Wiosłowanie dla WOŚP będzie również możliwością do spotkania lub nawetpowiosłowania razem ze znanymi polskimi sportowcami, w tym medalistamiIgrzysk Olimpijskich czy mistrzostw świata.
Termin: 28 stycznia 2024 r. (niedziela), godz. 10.00-18.00Miejsce: Poznań – Centrum Handlowe Avenida, ul. Matyi 2.
Więcej informacji na profilu Facebook http://www.facebook.com/WioslowanieWOSP/
W naszej szkole, jak co roku odbywają się liczne konkursy przedmiotowe. W I półroczu tego roku szkolnego miejsce miała cały cykl konkursów z języka niemieckiego, rozpoczął się on konkursem wakacyjnym: " Gruesse aus den Sommerferien - pozdrowienia z wakacji" - uczniowie licznie przysłali do naszej szkoły pozdrowienia oraz krótki opis z z miejsc, w których spędzali wakacje, były to między innymi : Turcja, Niemcy, Czechy, Warszawa, Bałtyk i wiel innych. Kolejny konkurs to "Europejski Dzień Języków Obcych" - uczniowie tworzyli plakaty, które miały na celu propagowanie nauki języków obcych w społeczności lokalnej. Kolejnym konkursem z cyklu był konkurs na portret ulubionego nauczyciela: "Mein Lehrer" - Uczniowie wykazali się kreatywnością w tworzeniu podobizn swoich nauczycieli, wymieniali również cechy, które są dla nich ważne w nauczycielach, z którymi pracują na co dzień. Kolejne dwa konkursy, to konkursy związane z tematyką świąteczną: " Weihnachts Gruesse - życzenia świąteczne" oraz " Der Brief an den Weihnachtsmann - List do św. Mikołaja" - i tutaj uczniowie mogli przesłać życzenia szerokiej społeczności oraz wyrazić najskrytsze marzenia. Mamy nadzieję, że zostały one spełnione:)
Wszyscy uczniowie wykazali się ogromną kreatywnością i dbałością o szczegóły w swoich pracach.
Serdeczne gratulacje oraz podziękowania za zaangażowanie dla wszystkich uczniów SP 4 biorących udziała w konkursach:)
N-l j .niemieckiego
Na kółku biologicznym 16 stycznia uczniowie wykonywali modele przekroju łodygi liścia. Wykorzystali plastelinę, krępe oraz pudełka. Pracę jak zwykle były kreatywne.
Marta Ciszewska
19 stycznia w naszej szkole odbył się kolejny Dzień Łasucha. Można było kupić pyszne muffinki, by wspierać działalność samorządu.
Marta Ciszewska
W naszej szkole ruszyła już poczta walentynkowa. W holu szkoły wystawiona jest skrzynka na życzenia. Zapraszamy do wspólnej zabawy!
Marta Ciszewska
9 stycznia na kółku biologicznym mówiliśmy na temat praw zwierząt oraz ich dobrostanu. Uczniowie wykonali plakaty uświadamiające. Ważnym zagadnieniem jest uczenie młodzież wrażliwość na krzywdę zwierząt.
Marta Ciszewska
Powered by aSc EduPage