Uczniowie uczęszczający na koło rozwijania ekspresji plastycznej chcieliby pochwalić się swoimi wspaniałymi Kosmoludkami! Czyż nie są one piękne? :-)
Paulina Kostrzewska
Uczniowie uczęszczający na koło rozwijania ekspresji plastycznej chcieliby pochwalić się swoimi wspaniałymi Kosmoludkami! Czyż nie są one piękne? :-)
Paulina Kostrzewska
Klasy 5 na zajęciach z biologii wykonywały modele płaskie protistów. Budowa Pantofelka oraz Eugleny Zielonej pomogły zapoznać się z różnorodnym światem protistów.
Marta Ciszewska
Dziś klasa 4b miała okazję zobaczyć i usłyszeć dzieci z Grecji, które uczestniczą z nami w projekcie Bright side of life. Po przedstawieniu się, pobawiliśmy się w rozpoznawanie emocji. Poszło całkiem nieźle. Następnym razem gramy w kahoota!
Marta Górna
Jak zapamiętać użycie czasownika CAN? Najlepiej w terenie! Klasa 4b odkrywała swoje umiejętności w zimowej aurze
Marta Górna
Czwóreczka obchodziła dziś Światowy Dzień Zespołu Downa. Uczniowie, nauczyciele i pracownicy obsługi, jak również rodzice naszych uczniów założyli dziś kolorowe skarpetki nie do pary. W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jesteśmy solidarni z osobami z zespołem Downa, ich rodzinami.
W ramach miesiąca wody klasy 5- 8 dowiedziały się oszczędzać wodę oraz wykonały bardzo ładne plakaty.
Można było je zobaczyć w hallu szkoły oraz w sali przyrodniczej.
Marta Ciszewska
Chętne osoby z klas starszych w ramach laboratorium przyszłości, a dokładniej laboratorium kulinarnego robiły jadalne modele. Modele komórek zwierzęcych powstały z galaretki i owoców albo żelek. Uczestnicy zgodnie stwierdzili, że zabawa była pyszna.
Marta Ciszewska
Szkoła Podstawowa nr 4 w Luboniu serdecznie zaprasza wszystkie szkoły podstawowe w Luboniu do udziału w Międzyszkolnym Konkursie plastycznym z okazji Świąt Wielkanocnych, POD HASŁEM ”Tradycje wielkanocne na całym świecie”. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I- III. Konkurs trwa od 6.03 do 27.03.
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem konkursu.
Pozdrawiamy
Świetlica szkolna
Gdy ktoś się zrani lub skaleczy sięga do apteczki pierwszej pomocy medycznej, by szybko opatrywać rany, zaklejać plastrem zadrapania lub podać leki uśmierzające ból. A co się dzieje, jeśli mamy do czynienia ze zranieniem emocjonalnym?
Apteczka Pierwszej Pomocy Emocjonalnej jest potrzebna, by pomóc nie tylko leczyć rany duszy, ale by również odzyskać dobry humor, nadzieję i nabywać odporność psychiczną.
Celem programu APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY EMOCJONALNEJ jest rozwijanie w dzieciach podstawowych umiejętności społecznych i emocjonalnych oraz przygotowanie do radzenia sobie z trudnościami. Korzystając z założeń psychologii pozytywnej, sformułowanych przez amerykańskiego psychologa Martina E.P. Seligmana, przyjęto, że optymizmu można się nauczyć, a postawa optymizmu może prowadzić do szczęśliwego i satysfakcjonującego życia.
Program składa się z 10 części tematycznych, które koncentrują się na kształtowaniu pozytywnych postaw i zachowań, poprzez rozwijanie odporności psychicznej oraz optymistycznego podejścia do życia.
Podczas lekcji EDB doświadczamy, pracujemy w grupach, uczymy się od siebie. Uczniowie chętnie się angażują się w działania praktyczne. Poprzez wykorzystanie metody edukacji wyprzedzającej, każdy uczeń ma możliwość dzielenia się swoją wiedzą i umiejętnościami. Aż miło słuchać i patrzeć, kiedy bez wiedzy podręcznikowej uczniowie wykazują się umiejętnościami wskazanymi w wymaganiach edukacyjnych. Brawo ósme klasy!
Agnieszka Antczak
Do 8 marca uczniowie mogli oddawać swoje prace na temat kobiet naukowców.
Forma była dowolna: plakat, prezentacja, model. Uczniowie licznie uczestniczyli w konkursie.
Należy pamiętać o kobietach nie tylko 8 marca ale i na co dzień. Ich ciekawy dorobek naukowy miejmy nadzieję będzie inspirować przyszłe pokolenia.
Marta Ciszewska
Klasa 5a i 5 b wraz z wychowawcami pojechała na Jump Arenę na Ratajach. Było dużo skoków, śmiechu i mnóstwo świetnej zabawy. Wszyscy stwierdzili, że jeszcze kiedyś powtórzymy taką zabawę.
Anna Dudek
Uczniowie klas 6 na lekcji biologii wykonywali kolejne modele zwierząt. Tym razem były to stawonogi i mięczaki. Bezkręgowce wbrew pozorom nie są łatwym zagadnieniem i kreatywne podejście do zagadnień takich jak budowa i fizjologia pomagają uczniowi utrwalić materiał.
Marta Ciszewska
Klasa 5 b korzystała z nowego laboratorium kulinarnego, w którym postanowiliśmy upiec pyszne muffinki. Sami zrobiliśmy ciasto i upiekliśmy babeczki. Następnie je ozdobiliśmy. Sami je też zjedliśmy, były wyśmienite.
Anna Dudek
Komisariat Policji w Luboniu zaprasza do udziału w konkursie pn. "Przemoc moimi oczami", którego odbiorcami są uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Ideą konkursu jest promowanie zachowań przeciwstawiania się przemocy oraz wyrażania wobec niej dezaprobaty, a także kształtowanie właściwych postaw młodzieży.
Zachęcam do zapoznania się z regulaminem i wzięcia udziału w konkursie.
Internet stał się się nieodłączną częścią naszej codzienności. To, co jeszcze niedawno robiliśmy w sposób tradycyjny, dziś szybko i sprawnie wykonujemy wirtualnie. Wielość zalet wirtualnej rzeczywistości nie może jednak zakryć zagrożeń, które się w niej kryją. Dlatego uczniowie naszej Czwóreczce poznali podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z internetu.
Barbara Plichta
Wszyscy uwielbiamy jej smak. Może być z wieloma dodatkami albo jednym, a i tak smakuje wyśmienicie. Mowa tu oczywiście o PIZZY! Podczas czwartkowych zajęć uczniowie klasy 1a zamienili klasę lekcyjną we włoską pizzerie. Każdy stworzył swój ulubiony kawałek pizzy, aby później zajadać się w najlepsze.
Barbara Plichta
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu pod patronatem Wojewody Wielkopolskiego, Wielkopolskiego Kuratora Oświaty oraz Fundacji Dziecko w Centrum zaprasza do udziału
w konkursie pod nazwą PRZEMOC MOIMI OCZAMI.
Konkurs potrwa do 30 kwietnia 2023 roku. Prace mogą być wykonane w następujących kategoriach:
a) kategoria I: plakat, fotografia, ulotka,
b) kategoria II: spot lub materiał filmowy (czas trwania do 45 sekund).
Ideą konkursu jest przedstawienie zjawiska przemocy oczami uczestnika konkursu w jednej z dwóch zaproponowanych kategorii.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.
https://liblink.pl/wTzEJxPJ30
Regulamin konkursu
https://liblink.pl/16AiOWRANV
Oświadczenia uczestnika
https://liblink.pl/CdpNocyaeU
Klasa 7a wykonywała na lekcji biologii grę dydaktyczną. Tematem gry był układ odpornościowy. Uczniowie mogli utrwalić wiadomości w kreatywny sposób.
Marta Ciszewska
Powered by aSc EduPage